65%

Perine kompjuterske mudrolije

09.02.2009., ponedjeljak

Fotke sa iPhonea na XP

Moram priznati da sam se u proslosti podosta mucio (koliko god sutio o tome) sa prebacivanjem fotki sa svog iPhonea na kompjuter, u mom slucaju XP jel kao sto znamo Vistu bas i ne ljubim nesto.

Oni upuceni znaju da je pomocu iTunesa vrlo jednostavno prebacivati fotke sa kompjutera na iPhone, a kako doticni ima kameru bilo bi logicno da je prebacivanje fotki u obrnutom smjeru jednako lako, ali kao sto netko vec rece: Jurac dragi gledaoci!

Slao sam fotke meilom sam sebi, pa sam se koristio kojekakvim programima sve dok se nisam nasao ovih dana u njemackoj gdje mi internet promet vise nije ukljucen u cijenu pretplate, pa pazim malo sta saljem i koliko primam. greedy

No kako je Google moj prijatelj, obratio sam se njemu i nakon nekoliko web stranica koje ljudima u nevolji pokusavaju izvuci pinku iz dzepa, pronasao sam rjesenje koje je jednostavnije no sto bi se usudio nadati.

Ako nemate nikakav program (u sta sumnjam, ali...) kojim prebacujete fotke sa svoje digitalne kamere na kompjuter, mozete koristiti u Windowse ugradjeni Scanner and Camera Wizard…

1. Klick na Start
2. Zatim na All Programs
3. Odaberi Accessories
4. Te napokon Scanner and Camera Wizard



5. Odaberi iPhone izmedju ostalih prikljucenih uredjaja.



6. Ako zelis rucno kopirati fotke preko sucelja nalik exploreru, klickni na the advanced users only link. Ako si pak zadovoljan jednostavnijim suceljem nalik na wizarda (ima i preview), klickni Next.



I jedno i drugo sucelje omogucavaju i brisanje slika koje se nalaze na iPhoneu, sto je visestruko brze no brisanje slike jednu-po-jednu direktno na telefonu.

Eto, u tri laka koraka do rezultata.

p.s.
Pratite blog i narednih dana ako zelite na svoj iPhone postaviti logo svog trenutnog ili tek zeljenog automobila. Pocinjemo sutra. Saljite emailove zahvale i klikajte na reklame sponzora.

- 19:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

---==###==---

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (20)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

e-mail kontakt
Prijedloge te zelje i pozdrave mozete slati i na e-mail:
Pošalji mi mail!